Kompetensi Lulusan Program Marketing Communication dan Program Mass Communication
Program Marketing Communication |
Program Mass Communication |
- Mampu melakukan penelitian sosial dengan perspektif komunikasi.
- Mampu melakukan komunikasi dengan menggunakan berbagai media.
- Mampu menerapkan perilaku komunikasi yang merefleksikan nilai kemanusiaan dan etika profesional.
- Mampu merancang strategi komunikasi untuk keberlanjutan perusahaan
- Mampu merancang strategi marketing komunikasi untuk keberlanjutan brand.
- Mampu mengaplikasikan pengetahuan dan kemampuan antar disiplin dalam mengembangkan alternatif solusi untuk pemecahan masalah.
|
- Mampu melakukan penelitian sosial dengan perspektif komunikasi.
- Mampu melakukan komunikasi dengan menggunakan berbagai media.
- Mampu menerapkan perilaku komunikasi yang merefleksikan nilai kemanusiaan dan etika professional
- Mampu menganalisis konten multimedia yang beretika untuk non- mainstream media
- Mampu membuat program yang beretika untuk mainstream media.
- Mampu mengaplikasikan pengetahuan dan kemampuan antar disiplin dalam mengembangkan alternatif solusi untuk pemecahan masalah
|
_________________________________________________________________
Graduate Competencies of Marketing Communication Program and Mass Communication Program
Marketing Communication Program |
Mass Communication Program |
- Able to conduct social research using communication perspective.
- Able to perform multi-channel communication.
- Able to implement humanity value and professional ethics in communication practices.
- Able to plan communication strategy for corporate sustainability.
- Able to plan marketing communication strategy for brand sustainability.
- Able to apply interdisciplinary knowledge and skills in developing alternative solutions for problem-solving
|
- Able to conduct social research using communication perspective.
- Able to perform multi-channel communication.
- Able to implement humanity value and professional ethics in communication practices.
- Able to analyze ethical multimedia content for non-mainstream media.
- Able to make ethical program for mainstream media.
- Able to apply interdisciplinary knowledge and skills in developing alternative solutions for problem-solving
|
Comments :